8. marts 2014

Februar Favoritter



Jeg ved at det er lidt sent at komme med sådan et indlæg, men bedre sent end aldrig! Jeg har elsket en del ting i februar og jeg tænkte at jeg lige ville vise jer dem.

1 - Rejuvenating Shampoo fra Macadamia
Jeg fik et temmelig dårligt førstehåndsindtryk af denne shampo. Den gjorde mit hår helt utrolig tungt, og da min mor kom hen og spurgte om jeg havde vasket hår en dag, hvor jeg lige have gjort det, sagde jeg det til min frisør. Hun fortalte mig, at jeg bare skulle vaske mit hår to gange i stedet for en, og efter det er jeg bare blevet forelsket i denne her shampo. Den har ikke reddet mit tørre hår på nogen måde, men mit hår virker alligevel lidt mindre tørt end normalt.


2 - Vaskeklude
Okay, det er ikke vaskeklude som sådan der er min favorit. Jeg har bumser på ryggen (hvilket er ret ulækkert), så jeg har læst på diverse sider på nettet at man skal exfoliére huden et par gange om ugen. At exfoliére er bare et fancy ord for at skrubbe huden med ru materialer, så jeg fandt mine vaskekulde frem. Jeg kan allerede se resultater.  


3 - Satsuma Puree body lotion fra The Body Shop
Jeg har det vildeste had-kærlighedsforhold til alle dufte, og i februar begyndte jeg at elske den her body lotion, som dufter af appelsin. Nu hader jeg den igen, men jeg elskede den i februar så den skulle også have en plads blandt mine favoritter.


4 - Wreck This Journal af Keri Smith
Jeg har kun lavet omkring 13 sider af den her bog, men jeg elsker den allerede! Den er simpelthen så sjov og kreativt lavet. Jeg bestilte den efter at have set en masse YouTube videoer om den, og den lever op til alle forventninger. Jeg har tænkt mig at lave en serie på bloggen, om de opgaver jeg får af bogen, så glæd jer! Den er bestilt på saxo.com og jeg tror ikke, at den er udkommet på dansk.


5 - Kakao
Jeg er virkelig blevet afhængig af kakao her på det sidste. Når det er koldt udenfor er man jo nød til at have et eller andet varmt at drikke.


6 - Hansker
Mine hænder bliver lynhurtigt ru som sandpapir, hvis jeg bare er fem minutter udenfor uden disse fine handsker, jeg fik for et par år siden af min farmor. Normalt kan jeg virkelig ikke lide handsker, men de her er altså virkelig fine. Jeg har ingen idé om hvor min farmor har købt dem, desværre.


7 - Hårbørste af vildsvinehår
I december begyndte jeg, at undre mig over hvorfor der findes så mange forskellige hårbørster. Det førte til en masse research på internettet, og jeg endte med at konstatere, at jeg altid havde brugt den forkerte børste. Hvilket jo forklarer en hel del for mit hår bliver bare så kruset af at blive børstet af en normal børste. Men ja. Så fik jeg den her i julegave, og jeg har elsket den lige siden. Jeg børster aldrig hele mit hår, for så bliver det bare kruset. Istedet børster jeg det bare fra skilningen og ned til cirka omkring øjenbrynet. Denne her børste er fra matas, og den tager uden problemer al det der kruser.

Hvad har du ikke kunnet leve uden i februar?

-Sofie




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!