16. marts 2014

Wreck This Book #1




Hej skønne mennesker!

I dag er en stor dag. Det er nemlig i dag, vi tager hul på min Wreck This Journal-serie. Jeg har ikke noget fancy navn for serien endnu -har du?. Nå. Men på den første side i bogen -eller anden om du vil- står en advarsel om at man vil blive beskidt, våd eller dækket af andre mærkelige substanser, mens man er i gang med denne bog. Til jer, der ikke ved hvad WTJ går ud på, er det en bog, med opgaver på hver side. Disse opgaver går tit ud på, at ødelægge bogen på alle mulige mærkelige måder. Nå, ikke mere snak! Lad os komme i gang!



Min første opgave var, at lave sidetal på hver eneste af de 212 sider .. uha det var langtrukket, men ja ... det skulle jo gøres.



Det næste bogen satte mig til, var at ødelægge ryggen. Det var nemmere sagt end gjort, så den blev ikke så ødelagt, som jeg havde håbet. 

 

Jeg blev sat til at stå på side fire og fem. Dette er nok en af mine favoritsider indtil videre. Vi er jo vant til at blive tudet ørene fulde af, at vi for alt i verden ikke må ødelægge en bog. Jeg hoppede også lidt på bogen, fordi det er så forbudt normalt. Hi hi!

  

Side seks og syv er min helt klare favorit indtil videre. Jeg skulle ''spilde'' min kaffe på bogen. Nu drikker jeg jo ikke kaffe, og te farver for lidt, så jeg besluttede mig for at ofre noget af min dyrebare kakao. Det forsagede en mindre katastrofe (kakao over det hele), men jeg fik da reddet situationen, og tilmed også tegnet min kop på siden. 


Jeg nød også næste side. Her skal man prikke huller i siden med en blyant. Jeg overvejer lidt at tegne nogle balloner eller sådan noget på siden, bare for at gøre den lidt mere interessant. Hvad syntes du?


På næste side skulle jeg tegne tykke og tynde linjer, mens jeg pressede hårdt med blyanten. Jeg er selv ret stolt af denne side, men jeg overvejer at tegne det hele op med tusch, da jeg synes at resultatet blev lidt utydelig. 


Den næste side er også en af mine favoritter. Her blev jeg bedt om, at gøre mine fingre eller hænder beskidte, og lave et aftryk på siden.

Hvad syntes I om serien indtil videre? Hvor mange sider syntes I, at jeg skal vise af gangen? Det ville være dejligt, hvis I smed en kommentar omkring det! 

-Sofie








1 kommentar:

  1. Jeg kunne helt vildt godt tænke mig en WTJ, og jeg syntes derfor at det meget sjovt at se hvordan du "torturer" den :,)

    Knuzz Julie
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!