17. april 2014

DIY påskekunst



Jeg havde egentlig planlagt et helt andet indlæg, men så tænkte jeg at det måtte vente! Det er jo kun påske én gang om året, og det andet indlæg vil nok komme næste gang. Nå, men dette er en simpel måde at dekorerer til påske på, uden at skulle sætte en masse kyllinger og æg op alle mulige steder, så jeg tænkte at jeg ville vise jer den.



Du skal bruge:

Pap
Papir
saks
Akvarelfarver -også kendt som vandfarver
tape (som jeg glemte på billedet)



Start med at tegne omridset af et æg op på et stykke pap. Du kan selv bestemme hvor stort dit æg skal være. Når du er tilfreds med dit æg, klipper du det indenfor linjen ud, som vist på billede 2. Læg derefter dit pap ned på det stykke papir eller overflade, du gerne vil have dit æg på. Tape det fast.


Nu kommer vi til det sjove! Vælg de farver du vil bruge, og klat dem på. Du kan lave et sjovt mønster eller bruge en hel masse farver, men jeg valgte at holde det simpelt.


Pil forsigtigt tappen af og nyd resultatet! De vil ikke blive helt perfekte, men det er jo heller ikke meningen.


Hvordan går din påskeferie? -eller har du ikke ferie endnu?
Husk at fortælle mig om det i kommentarfeltet -og husk at skrive, hvis du afprøver denne DIY.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!