7. april 2014

Wreck this Book #2



Så er jeg endelig klar med fortsættelsen på WTJ-serien! Har du lagt mærke til, at den har fået nyt navn? Det er ikke mega kreativt, men i det mindste er det bedre end det andet. Nå, lad os komme til dagens opgaver! 


På denne side skulle jeg farve hele siden. Jeg tænkte, at jeg ville lave et eller andet sjovt, så jeg gik på pinterest , for at få lidt inspiration. Jeg så det her billede af et hus, som fløj ved hjælp af balloner, og af en eller anden grund kom jeg til at tænke på flyvende grise. Så ja ... det er så historien om, hvordan jeg kom på den idé.


Næste side er min ultimative favorit indtil videre. Opgaven lød på at dyppe et eller andet i maling, og kaste det mod bogen, som endda fungerede som en lille målskive. Det var et frygteligt rod, og mine fingre var søllet til med maling, men whatever. Det var sjovt.


På side 19 skulle jeg presse blade eller andre ting. Jeg valgte, at presse nogle påskeliljer, og lidt andre blomster jeg kunne finde i min have. Jeg besluttede at lime dem fast til siden, da blomsterne var flade.


Da jeg kom til side 20-21 måtte jeg finde min mini kniv frem. Her skulle jeg nemlig kradse i siden. Jeg kradsende en sol, som blev frygtelig grim, men der skal jo også være plads til at lave fejl!


Næste side var temmelig kedelig. Her skulle jeg nemlig bare gnide en blyant mod papiret. Som du kan se ... temmelig kedeligt.


Side 24 var til gengæld lidt sjovere, selv om jeg havde håbet på noget alá krøl denne side sammen eller sådan noget. Men den var meget hyggelig! Jeg skulle bare lave lidt kruseduller på siden, men jeg besluttede mig, at farve alle de ''felter'' jeg havde lavet.


På side 26 blev jeg bedt om at rive papiret op ved de stiblelede linjer. Jeg gik igen lidt amok med farverne, for jeg syntes, at siden så lidt deprimerende ud.


Og så skulle jeg bare lime to sider sammen. Ikke så meget at sige om det.



Disse to sider var ret sjove. Her skulle vi tegne linjer, mens vi var i bevægelse. Jeg lavede dem sammen med en ven, som troede, at man skulle lave en så lige linje som overhovedet muligt. Så hvis du er i tvivl, så er den lige linje tegnet af ham, men jeg har lavet alle de skæve.

Har du færdiggjort en Wreck this Journal? Overvejer du at bestille et eksemplar? Fortæl mig om det i kommentarene.

-Sofie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!