2. maj 2014

April favoritter


Så er det sørme blevet maj! For pokker da hvor tiden går hurtigt! Jeg må indrømme, at jeg gik lidt i panik, da jeg kom i tanke om, at jeg skulle lave april favoritter. Jeg syntes nemlig ikke, at jeg har haft så mange deciderede favoritter denne måned. Men jeg fik da nogle ting på bordet, der kunne bruges.


1 -Yoghurt med mysli
Det er måske en lidt underlig ting, at have med i et favorit-indlæg, men det er altså en ret god morgenmad!


2 -Olie hårkur
Har du set indlægget om, hvordan du kan lave din helt egen hårkur af olivenolie? Hvis ikke kan du tjekke den ud her.


3 -Hårklip
Jeg ved, hvad den her dims hedder på engelsk. Nemlig en 'butterfly clip'. Men jeg aner ikke hvad pokker den hedder på dansk. Men den er i hvert fald god at have liggende i skuffen, hvis du har pandehår. For når du skal vaske dit ansigt tager du bare fat i dit pandehår og klip, så bliver det der. Mit pandehår bliver ikke siddende, når jeg bruger hårnåle, men denne klip løser nemt det problem.


4 -Rød neglelak fra Essie
Jeg beklager, at jeg ikke kan navnet på neglelakken, for mærket er røget af. Men den er i hvert fald rød. Jeg har været lidt besat af rød neglelak i april, og har haft den her på det meste af april.


5 -A-Derma exomega creme
Jeg har tør hud visse steder på kroppen, og den her creme er mega god til at give huden fugt. Jeg har også hørt at den skulle være god til sart hud.


6 -Musik

Lana Del Rey -Gods and Monsters 
Dette nummer har været min ultimative favorit i april måned. Jeg er især vild med den del hvor hun synger 'You got the medicine I need...'.

Little Mix -Salute
Jeg ved ikke med jer, men jeg havde ikke forudset at Little Mix ville komme op med en feminist-sang. Men ikke desto mindre kan jeg godt lide den!

LukeCorand, Joey Graceffa og whitneyleemilam -I wanna go ''Hunger Games''
Tæller parodier som musik? I hvert fald har jeg gået og nynnet denne Britney Spears/Hunger Games parody.

Lana Del Rey -West Coast 
Som du måske har regnet ud, er jeg Lana Del Rey-fan (hvad kaldes hendes fans?), og der er endelig kommet nyt fra hende her i april! I starten var jeg meget skuffet over nummeret, men efterhånden blev jeg faktisk ret vild med den.

7 -Shane Dawson 
Har du nogensinde set en af Shane Dawsons videoer på Youtube? Hvis ikke, går du glip af noget! Jeg har været lidt besat af hans sjove videoer her i april, så prøv at tjekke ham ud, hvis du en dag er i lidt dårligt humør!


Hvad har du elsket i april? Fortæl mig det i kommentarene!








Husk at følge ASOI på bloglovin!

1 kommentar:

  1. Det kunne være fedt hvis du lavede en anmeldelse af Batiste tørshampooen, da jeg har haft planer om at købe en, dog med tvivl om den var god!

    Knuzz Julie
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!