6. maj 2014

Mini forårs-haul


 Jeg er ikke en pige, der kan bruge seks timer nede i byen, og købe syv bluser på en gang. Tværtidmod er jeg meget sjældent på shopping, og alt det jeg har købt her er faktisk en sammenlægning af de ting, jeg købte i løbet af to shoppeture. Men ja ... jeg tænkte at jeg lige ville vise hvad, jeg havde købt! 


Den første ting er denne fede jakke fra Zara. Jeg har manglet en overgangsjakke i evigheder, og da jeg forleden var i København, satte mig og min mor os for, at vi måtte finde sådan en til mig. Min mor kan absolut ikke lide den, men det kan jeg til gengæld. Den har endda for som kan lynes af -ja, du læste rigtigt!- inden i jakken, hvilket jo er supersmart, hvis det lige pludselig skulle gå hen og blive varmt igen. 


Næste ting, jeg gerne vil vise jer er denne bluse fra esprit. Den ligner en hel normal rød bluse på venstre billede, men til højre kan I se dens vildt seje struktur. Det giver lidt ekstra til ens outfit synes jeg.  


Neglelakken på billedet er essie's 'hide and go chic', og for det første er det bare et vildt sødt navn. For det andet er den blå farve ikke en jeg før har set i form af neglelak. Og så er den bare en rigtig fin farve, som jeg ikke kan vente med at få afprøvet! 
Jeg vil ikke lyve for jer. Jeg har aldrig prøvet tørshampoo. Måske lyder det ulækkert for nogle af jer, men jeg tror simpelhen ikke på, at de er så fantastiske, som folk går og siger. Det lyder lidt for godt til at være sandt efter min mening. Og jeg er temmelig ligeglad om folk, synes at mit hår er fedtet. Men ja, nu skal det da afprøves. Min veninde anbefalede mig denne fra batiste, og jeg tog bare den uden lugt. Problemet er bare at den lugter. Men ja ... lad os se om den virker. Min veninde er i hvert fald glad for den, så mon ikke at den er god? Jeg tænkte, at jeg måske ville anmelde den her på bloggen ... hvad syntes du om det?


Hvad syntes du om, hvad jeg har købt? Har du været ude at shoppe for nylig? Og hvad købte du? 
Fortæl mig alt om det i kommentarene! 

Husk at følge ASOI på bloglovin






2 kommentarer:

  1. Lækre køb! Vildt flot farve på neglelakken :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!