11. maj 2014

Sådan laver du en fransk fletning på dig selv



 Så er jeg tilbage! Jeg havde egentligt planlagt at lave et wreck this book-indlæg, men da jeg ikke lige har de ting, der skal til for at lave de sidste to sider, må I lige vente lidt endnu. Men ja ... jeg har længe villet lave nogle vejledninger til forskellige frisurer! Vi har tyvstartet lidt på det med retro krøllerne uden krøllejern, men jeg tænkte at vi skulle starte ud med noget helt basic, som den franske fletning. Så lad os komme i gang!


Start med at dele dit hår i to sektioner. Der skal være mest hår i det nederste lag. Tag fat i det øverste lag, og del det op i tre lige store totter.


Flet helt normalt en enkelt gang. Tag derefter en lille tot hår, og før den hen til ''fletningen''. Før den sammen med den yderste tot. Gør det samme på den anden side. Flet herefter en enkelt gang mere. Tag en ny tot og gentag processen. 


Når du er nået ned til din nakke, og al dit hår er inde i fletningen, fortsætter du bare med at lave en helt almindelig fletning. Efter det skulle det gerne se ud som på billedet herover, og du har nu lavet en fransk fletning! 

Hvilke fletninger kan du bedst lide? Rocker du tit en fransk fletning? Fortæl mig alt om det i kommentarene! 

Følg A Sea of Inspiration på bloglovin!


2 kommentarer:

  1. SUPER lækker blog, tag endelig et kig forbi min :))

    kys, http://erica-schou.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak -og i lige måde! (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!