17. juni 2014

Anmeldelse: Batiste tørshampoo


Okay, jeg kom faktisk lidt fra at anmelde denne tørshampoo. Jeg tænkte, at det måske blev et lidt kedeligt indlæg, men jeg fik en kommentar, hvor en anden blogger (juliejakobsen.blogspot.dkopfordrede mig til at anmelde den. Så det måtte jeg jo gøre!

Produkt: Batiste Dry Shampoo original
Pris: 50 kr. på Asos.com

Duften:
Du kan få alle batiste tørshampooerne i diverse dufte. Jeg købte den bare med den stribede version, for alle dem som var i butikken, stank af nogle meget sødlige blomster. Men den originale batiste-tørshampoo's duft er helt fin, og man lægger slet ikke mærke til den -medmindre du altså oversprøjter dit hår.

Volumen:
Jeg ved, at der findes en speciel version af tørshampooen, som virkelig giver dit hår massere af volumen, men jeg må altså sige, at med lige denne version, får du altså ikke meget volumen. Men det er nu ikke noget, jeg går specielt op i.

Tilgængelighed:
Du kan normalt ikke købe tørshampooen her i Danmark, hvilket jo er et kæmpe minus for os alle, men visse butikker har den. Personligt køber jeg min  i Normal, som både har butikker i Vejle, Silkeborg, Aarhus, Aalborg og Randers. Hvis du ikke bor i nogen af disse byer, kan du bestille den på Asos.com.

Farven:
Nu kommer vi til det helt store minus. Jeg ved ikke med de andre versioner, men den jeg har er kridhvid. Hvilket jo ikke er så smart når man er mørkhåret. Men det er dog ikke så slemt, når man først får arbejdet shampooen ind i håret, men det kan stadig efterlade et irriterende hvidt skær. Men igen -der findes en speciel version til os brunetter. Jeg har dog ikke set den i butikkerne endnu.

Virker den?:
Og nu til det sidste og vigtigste. Skjuler den fedtet hår? Ja. Det gør den faktisk ret godt. Selv en af mine veninder, som altid klager over at hun har fedtet hår, elsker denne tørshampoo.

Har du prøvet nogen af batiste's tørshampooer? Er du også tilfreds med resultatet? Hvilket produkt skal jeg anmelde næste gang? Fortæl mig om det i kommentarfeltet!

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!





1 kommentar:

  1. Taak! Nu har jeg det slet ikke dårligt over at tilføje den på min ønskeseddel :)
    Jeg kan da også lige benytte lejligheden til at sige tak for at du følger mig på Bloglovin! Men jeg kan ikke finde min blog derinde..

    Knuzz Julie
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!