13. juni 2014

DIY 3D Kunst



Hej og velkommen tilbage! 
I dag vil jeg vise jer en nem og hurtig DIY, som er meget nem at gå til. Du har nemlig nok allerede alt hvad du skal bruge, omkring dig. Det er i hvert fald en god DIY, hvis det regner udenfor (okay, det håber vi ikke), eller du bare keder dig lidt. 


Du skal bruge: 

  • Et stykke papir
  • Tuscher i farve efter eget valg. Jeg synes, at det er pænest med 4-5 farver, men det bestemmer du selvfølgelig selv (: 
  • Blyant
Start med at lægge din hånd på papiret, og tegn omridset af den op. Brug meget lette streger, da vi helst ikke skal kunne se stregerne senere.
Vælg den farve du vil starte med, og tegn en lige linje fra yderkanten af papiret til omridset af hånden. Når du når omridset tegner du en buet streg i omridset. Tegn herefter fra den anden yderkant en lige linje hen til omridset af din hånd, så det hele danner en linje. Gentag dette så mange gange, du har lyst. 

Hvis du vil lade 3D-effekten komme rigtig til sin ret, er det bedst at bruge flere farver. Gør derfor det samme med dine andre farver. Til sidst vil det ligne at hånden ''popper'' ud af papiret, og du er færdig! 

Hvad synes du om denne DIY? Skal der flere DIYs her på ASOI? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker ELSKER DIY'en, din blog og dig!
    Jeg er helt vild med din blog, og det ville være fantastisk, hvis du ville følge min blog!:)

    Knuzz Julie
    http://juliejakobsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar! Du gjorde lige min dag hundrede gange bedre (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!