24. juni 2014

Nem og hurtig sommer smoothie


Hej skønne mennesker! 
Så er det næsten sommer for alvor. Det er nemlig på fredag jeg får sommerferie -Yay! Jeg er begyndt at vågne et kvarter for sent hver morgen, hvilket ikke er specielt smart, men jeg tolker det nu bare som et tegn på, at jeg er nød til at få noget ferie meget snart. Hvad er det første tegn på, at du trænger til ferie?
Nå, ikke mere snik-snak. Lad os tage et kig på opskriften på denne lækre sommer-smoothie ... 

Du skal bruge
-En banan 
-En halv bakke jordbær 
-Mælk 
-Eventuelt lidt honning eller sukker, som kan gøre smoothien sødere. 

Jeg føler ikke, at jeg behøver at skrive ret meget mere nu, for jeg hader personligt, når folk fortæller mig, hvordan jeg skal blende min smoothie. Så øh ... blend hele molevitten sammen, put den i nogle fine glas og server den for din familie, venner -eller snup det hele selv! Det var det jeg gjorde, indtil min far kom og nakkede halvdelen af min smoothie uden at spørge. Øv.

Hvad er jeres ynglings-sommerdrik? Er du lige så stor en smoothie-freak som jeg er? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Og husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!

1 kommentar:

  1. Jeg elsker også smoothie!:)
    Mine tegn på at jeg er ved at få ferie er, at jeg begynder at blive ligeglad med mine karakterer.. Det er helt vildt irriterende, men sådan er det vel..!:(

    Knuzz Julie
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!