22. juni 2014

Sådan snyder du dig til en krone fletning



Hej skønne mennesker!
I dag vil jeg gerne lærer jer, hvordan man meget nemt og hurtigt kan snyde sig til en kronefletning. Normalt fletter man enten en fransk eller hollandsk (kommer fra det engelske udtryk 'dutch braid', som jeg endnu ikke har set oversat til dansk. Så jeg har bare oversat direkte.) fletning rundt om hele hovedet, men det er meget svært at få til at se pænt ud, og så tager bare så pokkers lang tid! Så derfor er dette snyde-trick meget paktisk, når du ikke lige gider bruge 10 minutter på at flette dit hår.
Dette er efter min mening en af de bedste sommerfrisurer i verden, for den tager kun fem minutter at lave, og den får al dit hår væk fra ansigtet.

Denne frisure kræver minimum skulderlangt hår.

Start med at lave en midterskilning. Flet derefter dit hår i to ganske almindelige fletninger. Læg dem derefter op på dit hoved, og sæt dem fast med hårnåle. Før elastikken ind under den anden fletning ved begge fletninger. Og voilá! Så er du faktisk allerede færdig! 


Hvad synes du om kronefletning-tricket? Hvad er din ynglings frisurer om sommeren? Hvilken frisurer skal jeg vise jer næste gang? Fortæl mig om det ved at smide en kommentar! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!