27. juni 2014

Sommeren på ASOI + Billedeserie


Hej skønne mennesker!
I dag kommer der ikke et ''rigtigt'' indlæg som sådan, men mere lidt info om sommeren. Jeg har i dag fået sommerferie! Yay! Jeg ved jo godt, at det er nu, man virkelig har tid til at læse massere af blogindlæg, men samtidig vil man ikke sidde foran skærmen, når det (forhåbentlig) er supergodt vejr. Men jeg ville rigtig gerne gøre noget specielt her på bloggen alligevel, når nu det endelig er sommer.

Af den grund, har jeg besluttet at der i uge 28 og 29 -altså fra den 7. til den 20. Juli- kommer et indlæg her på A Sea of Inspiration hver eneste dag. De bliver som regel korte og overskuelige, så I ikke behøver at sidde foran jeres computer eller mobil, hele tiden. Og resten af sommerferien? Der kommer der to indlæg om ugen som sædvanligt!

For at få lidt sommerstemning ind på bloggen, har jeg desuden besluttet, at I lige skulle se nogle billeder, som efter min mening oser af sommer. Jeg tog dem for et par uger siden, da jeg var på stranden. Jeg håber, I kan lide dem!

Behøver jeg at sige, at I skal huske at følge ASOI på bloglovin? Det kan du gøre ved at trykke her!

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!