17. juli 2014

DIY bodyscrub uden olie


Hej skønne mennesker!
Jeg har jo lavet en DIY bodyscrub før (tjek den ud her), men den egner sig nok ikke til ansigtet*, for os med fedtet hud. Derfor tænkte jeg, at det kunne være rart, hvis jeg kunne finde en opskrift på en bodyscrub uden olie, så vi også kan eksfolierer vores kønne ansigter. Så her er den!

*De fleste DIY facescrub og bodyscrubs er fuldstændig ens og kan selvfølgelig både bruges i ansigtet og på kroppen.

Du skal bruge:

  • En del natron 
  • En del vand
Du har nok allerede regnet ud, hvad du skal gøre nu. Bare rør de to ingredienser sammen og voilá! Lækker bodyscrub til dig! 

I forhold til den anden er det eneste denne gør, er at fjerne døde hudceller. Den anden fugtgiver også. Jeg bruger denne her i ansigtet en gang om ugen, mens jeg kun bruger den anden på benene hver gang jeg barberer dem. 

Hvad synes du om disse DIY bodyscrubs? Kunne du finde på, at give en af dem en chance? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!