18. juli 2014

Fine badedragter 2014



Her kommer der endnu en collage! Denne gang er det badedragter, det drejer sig om. Jeg synes lidt at de efterhånden er blevet lidt glemt, hvilket er synd, for der findes virkelig mange fine derude på det store marked. Jeg synes, at enhver pige burde eje en badedragt for ærlig talt -hvem bruger lige bikini i svømmehallen?
Jeg er helt vild med alle de her badedragter på collagen herover. Mine favoritter er nok nummer 2, 3 og 4.

Hvad er din favorit? Hvad synes du om badedragter generelt? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet!

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!






1 kommentar:

  1. Eeeellsskeer nr. 3! Den er super flot!

    Knuzz Julie
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!