7. juli 2014

Fine bikinier 2014


1: Rustrød bikini. Overdel. Underdel. 2: Blå bikini. 3: Rød bikini. 4: Mønsteret bikini. Overdel. Underdel


Okay, det er svært at finde fine bikinier. Det synes jeg i hvert fald, og jeg må indrømme, at jeg brugte en del tid på, at finde dem her på collagen, og der er nok kun én af dem, som ville klæde mig i virkeligheden. Men ja. Jeg synes nu, at de alle er fine. Jeg kan især godt lide nummer 3.
Jeg har især fået øjnene op for højtaljede bikinier -ikke fordi det er en trend, men fordi jeg synes at det lige tilføjer et retro-agtigt strejf til din bikini. Og jeg elsker generelt alt tøj, der bærer et præg af retro, så jeg er super glad, for at man nu nemt kan finde nogle højtaljede bikinier. 

Hvad synes du om collagen? Hvilken bikini kan du bedst lide? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!