12. juli 2014

Fine Sommerkjoler 2014



Så kommer der en collage igen! Denne gang drejer det sig om sommerkjoler ... kan du lide dem? Jeg kan bedst lide kjoler, der er temmelig enkle og hverdagsagtige, for hvis de er blomstrede eller for fine, synes jeg at det hele bliver lidt for pænt og piget. Derfor sætter jeg også altid kjoler sammen med converse.

Mine personlige favoritter på collagen er nummer 1, 3 og 5, fordi de er enkle og fine. Jeg er især vild med nummer 3, som jeg kun kan anbefalde dig, at klikke på linket til, for den har en seriøs fin detajle i ryggen.

Har du en kjole i skabet, du bare skal have på hundrede gange denne sommer? Hvilken kjole fra collagen er din personlige favorit? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet!

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!