1. juli 2014

Juni favoritter


Så er juni faktisk allerede slut. Det er lidt mærkeligt at tænke på, synes jeg, men nu har jeg sommerferie, og en masse nye eventyr venter! Jeg gik lidt i  panik, da jeg kom i tanke om, at jeg jo skulle lave et indlæg om mine favoritter denne måned fordi a) Jeg syntes ikke, at jeg har elsket det helt store denne måned. Og b) jeg har allerede planlagt nogle indlæg, men de kan jo rykkes!

1 - Solbriller fra Converse
Jeg husker aldrig at tage mine solbriller på, når solen endelig skinner, men de gange, det lykkes har jeg nu synes, at de er ret fantastiske. Jeg kunne desværre ikke finde dem i nogen netbutik, men måske er de i butik i nærheden af dig?

2 - En Flænge i Himlen af John Green
Jeg har kun læst omkring 100 sider, men indtil videre er det en meget udmærket bog. Skal jeg anmelde den her på bloggen?

3 - DIY hårkur
Jeg har opdaget en rigtig god DIY hårkur, som virkelig gør en forskel for tørt hår. Perfekt her til sommeren! Der skal nok komme et indlæg om den på et eller andet tidspunkt.

4 - 'Alpine Snow' fra OPI og 'Black Oyster' fra Mavala
Jeg har gået rundt med små sorte prikker på mine negle næsten hele måneden. Det er vist det man kalder en besættelse! Jeg har brugt disse to neglelakker til at lave en hvid baggrund med sorte prikker.

5 - Batiste tørshampoo
Jeg har været rigtig glad for den her, for den redder bare en dag med fedtet hår. Du kan læse hele min anmeldelse af den her.

6 - De her mærkelige krølle-dimser (fra Rossman)
Endnu en utrolig nem måde at krølle dit hår på uden at skade det. Du putter dem bare i, sover og bam! Massere af fine krøller.

7 -Musik

Ultraviolence af Lana del Rey
Det kommer nok ikke som en overraskelse for nogen, at jeg elsker L. Del Rey's nye album. Jeg er især vild med Fucked my way up to the top og Ultraviolence.

One for the road af Arctic Monkeys
Endnu en god sang fra albummet AM, som jeg stensikkert vil høre en masse fra, når jeg kører på ferie.


Hvad har du været vild med i Juni? Hvad synes du om mine favoritter? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet!

Huske at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!






1 kommentar:

  1. Du skal helt klart anmelde En Flænge I Himlen! Overvejer at købe den, fordi der er så lang kø til den på biblioteket..!:(

    Knuzz Julie
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!