28. juli 2014

#OOTD: Printede sommer bukser


Jeg tænkte, at jeg i dag ville vise jer en OOTD, for helt ærlig -jeg fik et chok, sidste gang jeg tjekkede, hvor lang tid siden jeg sidst postede en. Så her har I en -endda fra min egen have. Som du kan se på billedet har vores blommetræ gået fra forstanden og bombarderet os med blommer i år.

Det er virkelig varmt her, hvor jeg bor, så jeg tog disse super lette og løse bukser på. Jeg tager dem egentlig mest på, når det er varmt, og jeg ikke gider barberer mine ben (shhh!). Også jeg kan virkelig godt lide det fine mønster på dem. Jeg satte dem bare sammen med en sort top, men jeg tror faktisk, at det ville klæde bukserne meget mere, hvis jeg havde brugt en blå i stedet. 

Bukser (lignende) l  Top  l  Sandaler (lignede)

Hvad skal I her i sommeren? Hvad synes du om mit outfit? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!