9. august 2014

Fine skoletasker 2014

1: Læder l 2: Blå l 3: Røde lommer l 4: Blomsteret

Ved I hvad der er for dårligt? Jeg har ikke engang lavet et eneste indlæg som er 'back to school'-relateret. Så det får I altså nu.

Jeg elsker rygsække. Dog er min nuværende skoletaske dog temmelig slidt og en smule kedelig. Så jeg sidder lige nu og overvejer om jeg burde købe en ny. Tror, at jeg venter til, at jeg skal starte i gymnasiet, men derfor kan jeg da sagtens alligevel gå og crushe lidt på dem her -mine favoritter er helt klart nummer 1 og 3, som egentlig er til mænd -men helt ærligt, hvem vil lige lægge mærke til det? Jeg er dog også en smule forelsket i læderrygsækken ...

Hvad synes du om collagen? Hvilken rygsæk er din favorit? Hvordan ser din skoletaske ud? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet!

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!






1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!