5. august 2014

Fine Sommer Negle


Hej skønne mennesker! 
Jeg er virkelig dårlig til at lave små designs på mine negle (''Nail art''). Men der findes mange virkelig fine designs man kan lave, og jeg vil bare så gerne kunne lave dem. Mine evner rækker dog kun til prikker og så en ting eller to med tape. Og det er faktisk det jeg gerne vil vise jer i dag! En ting eller to med tape! 

  1. Start med at male dine negle som du plejer i farve efter ejet valg. Lad det tørre fuldstændigt. 
  2. Læg et helt almindeligt stykke tape diagonalt på neglen, så det dækker det halve. 
  3. Mal neglen i en anden farve. Fjern tapen før neglelakken tørrer. 
  4. Nyd dit fine negledesign! 



Hvilke neglefarver (eller hvad pokker det nu hedder) kan du bedst lide om sommeren? Hvad synes du om dette design? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!

1 kommentar:

  1. De er fine lavet! Og jeg har desværre ikke særligt pæne negler, så det benytter jeg mig ikke af på fingerneglene. Mere på tåneglene - i alle mulige farver :-)
    Tak for din kommentar!

    Kig genrne forbi igen en anden gang:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!