23. august 2014

Hatte drømme ...


Jeg ved ikke, om jeg har fortalt jer det her før, men jeg elsker virkelig at lave collager. De er simpelthen så hyggelige at lave. Så i dag besluttede jeg, at det var tid til endnu en collage. 
Jeg har sat mig et mål for efteråret. Og det er at købe en hat. Jeg synes, at et outfit bliver langt mere gennemført og får lidt ekstra kant, når man tilsætter en hat.
 Men af en eller anden mytisk grund, ejer jeg ikke en eneste rigtig hat selv. Og jeg kender ikke rigtig nogle, som går med hat. Jeg føler ikke rigtig, at de er så udbredte i Danmark.
Så det vil jeg lave om på! Jeg har fundet disse fire hatte -alle fra ASOS- og jeg er især vild med stråhatten og den røde. Men jeg tror nu at jeg finder en sort i stil med den røde. Bare fordi den vil passe til alt. 

Hvad synes du om collagen? Og hatte generalt? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin

2 kommentarer:

  1. Den nederste sorte er sååå smuk!

    http://fashiionistah.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Yeah, du skal da helt sikkert have dig en hat! Kvinder i Danmark går alt for sjældent med hat :D

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!