1. august 2014

Juli favoritter

 Bikini top l Loreal 'Banana Pop' (udgået kollektion) l Tiktak-æske l DIY hårsolcreme l Notesbog

Okay, piger (og eventuelle drenge), jeg er altså lidt træt af mine favorit-indlæg. Normalt plejer jeg at skrive en halv roman, og for det første jeg føler ikke rigtig at nogen læser det, og for det andet har jeg faktisk ikke så frygteligt meget at sige om de fleste ting. Så derfor besluttede jeg, at jeg var nød til at gøre et eller andet ved selve opstillingen ved favoritterne. Håber I kan lide det! 

Hvorfor filan har du dog skrevet en tik-tak æske på, Sofie? sidder du måske og tænker. Det er såmænd fordi at dimsen er fremragende til at opbevare hårnåle i. Jeg har endda også malet den halvt, så den ser lidt mere ... ikke tik-tak-agtig ud. 
En anden favorit jeg gerne lige vil fremhæve er Loreal's 'Banana Pop'-neglelak, som desværre ikke kan fåes mere. Men jeg tror nu, at grunden til at jeg elsker den, gælder for alle Loreal-neglelakker. Den dækker nemlig helt og fuldstændigt efter første lag -på en måde der ikke når mærker som Essie og OPI til sokkeholderne! Og så er prisen også meget bedre. Og så skinner den også på en pæn måde. Min konklusion er derfor at jeg må ud og købe nogle flere Loreal-neglelakker. 

Mine yngligs-sange har været 'Snap out of It' af Arctic Monkeys, 'Bubblegum Bitch' af Marina and the Diamonds og 'Cruel World' af Lana del Rey.

Hvad har du elsket i den måned, vi lige har passeret? Hvad synes du om mine favoritter? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!