2. september 2014

August Favoritter


Hej skønne mennesker! 
Velkommen til et temmelig sølle favorit-indlæg. For helt ærligt -jeg har taget knækbrød med. Ja. Knækbrød. Fordi det er god som snack, nu når vi er tilbage i skolen. 
En anden favorit jeg måske lige skal ... øh ... advare jer om er 'Vilde Svaner' af Jung Chang. Jeg har min mors totalt oldschool udgave fra 1998, men bare rolig den har fået et meget pænere cover i nutidens udgave. Men jeg vil bare lige sige, at den er tung. Jeg har kun læst 130 sider siden vi startede i skole. Det er lidt efter min mening. 
Nogle lidt mere positive favoritter er helt klart Maybellines ''Dream Pure BB-Cream'' og mine DIY vaser i tyrkis. BB-creamen sørger for at mit ansigt er mindre rødt og vasen er ret fin pynt på værelset. 

Mine ynglingssange har været 'East of Eden' af Zella Day og 'Chelsea Hotel no. 2' af Lana del Rey.

Hvad har du elsket i August? Hvad synes du om mine favoritter? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!