10. september 2014

Efterårsønsker 2014


Hej skønne mennsker!
Jeg havde fødselsdag her forleden, og et par ting fra henholdsvis Matas og Moss Copenhagen blev byttet. Og da jeg ikke lige kunne finde noget, jeg kunne lide på de ti minutter (jeg hader at shoppe under tidspres), endte jeg med en et par tilgodebevis. Så nu har jeg altså søgt lidt på deres hjemmesider, og fundet nogle fine ting. Jeg ved ikke helt hvilke af tingene på collagen, jeg vil købe endnu, men det må vi se. I hvert fald en eller anden parfume for det er hundrede år siden, jeg sidst købte sådan en. 

Hvad synes du om collagen? Er der en ting på, du er særligt vild med? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin

4 kommentarer:

  1. Tillykke med det! :-)
    Og det kan jeg udemærket godt forstå. Jeg ville dog vælge nogle af de fine skjorter som Moss Copenhagen har, men det er jo en smagssag.
    Tak for din kommentar btw :-D

    Kig gerne forbi igen en anden gang:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Moss Copenhagen har også nogle fine skjorter!

      Slet
  2. Stort tillykke med fødselsdagen - håber at du havde en dejlig dag. :-)
    Super fin collage, du har fået lavet - er især rigtig vild med t-shirten fra MSCH, men alle virkelig lækre ting. <3
    Hvis jeg skulle anbefale din en parfume, skal det udentvivl være - Clean, de dufter super godt, og er rigtig friske i det, holder lang tid og koster ikke det hvide ud af øjnene - men ellers har Marc Jacos og Calvin Klein også nogle super lækre dufte!

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Clean parfumerne dufter også rigtig godt, men min mor har den, så den stjæler jeg bare lidt af i ny og næ (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!