23. september 2014

EOS VS. Babylips


Hej skønne mennesker! 
Jeg tænkte, at jeg ville anmelde en af EOS-læbepomaderne her på bloggen for lidt tid siden, men kom lidt fra det -for helt ærligt, jeg føler lidt, at jeg keder jer til døde, når jeg anmelder produkter. Så jeg tænkte, at jeg ville sætte den op mod en anden meget hypet læbepomade -nemlig Babylips- og ovenikøbet udnævne en vinder. 


BabyLips -Intense care
Antal gange brugt i løbet af en dag: 11
Pris: 30 kr. i Matas

Jeg købte min første og eneste babylips-læbepomade i Tyskland for lang tid siden -altså før de kom til Danmark. Min klasse og jeg var på udveksling, og da vi havde hørt mange beautyguru'er på Youtube rose læbepomaderne rigtig meget, skulle vi selvfølgelig alle lige prøve dem. Alle elskede dem. Undtagen mig. 
Jeg syntes ikke, at mine læber føltes specielt bløde eller fugtede -i hvert fald ikke i særlig lang tid. Der gik ikke længe, før mine læber var tørre som bare pokker igen. Efter en uges brug af den havde jeg brugt over halvdelen af læbepomaden. Det kan godt være at jeg kun brugte 2,5 euro på den i Tyskland, men hvis den bliver tømt i løbet af to uger, siger den nærige jyde inde i mig altså stop. 
Det er ikke en forfærdelig læbepomade, men det er absolut heller ikke den bedste. 


EOS -Lemon drop
Antal gange brugt i løbet af en dag: 4 
Pris: 80 kr. i Matas. 

Jeg var meget skeptisk overfor denne læbepomade. Jeg troede ikke rigtig på alle de der hypede læbepomader efter babylips. Men EOS virkede sgu! Det eneste tidspunkter hvor jeg brugte den i løbet af den dag, jeg testede den, var efter at jeg spiste, hvilket jeg er meget imponeret over. Og så dufter den jo bare fantastisk, og de kan fås i flere varianter, hvis du ikke kan lide duften af citron. Og så er den ovenikøbet også økologisk. Det eneste jeg lige syntes er lidt irriterende er den lidt upraktiske emballage, for jeg kan godt lide at have mine læbepomader i lommen.  
Jeg er altså ret imponeret over denne læbepomade, og må altså sige, at babylips ikke når den til sokkeholderne. 

Hvilken af ovenstående læbepomader kan DU bedst lide? Eller har du en helt anden favorit, vi andre bare MÅ prøve? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!

5 kommentarer:

  1. Jeg synes også EOS er bedst!:) Men jeg kan godt lide Baby Lips' Peach Kiss,i den pæne nuance!

    Knuzz
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Baby lips kan også fåes i mange fine farver!

      Slet
  2. Jeg kan godt lide begge læbepomader, men jeg synes egentlig ikke, de virker særligt godt mod tørre læber, de dufter bare godt. :D

    SvarSlet
  3. Jeg synes præcis det modsatte af dig, jeg kan bedst lide babylips. Jeg synes at eos tørre mine læber ud:) Det er faktisk ret sjov hvor forskelligt det kan være!

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!