21. september 2014

New in: Støvler

 Hej skønne mennesker!
Her får I lige et lille hurtigt indlæg. Jeg er nemlig ved at drukne i lektier, og overvejede faktisk om jeg bare skulle lade være med at poste noget som helst, men I kan lige hurtigt se mine nye støvler.
Mine elskede converse har nemlig stillet træskoene. De var ved at falde fra hinanden, og så forbarmede mine forældre sig over mig, og sagde at de altså gerne ville betale for et par overgangssko/støvler, så sålerne på mine sko ikke lige pludselig røg af.
Det blev til disse støvler fra Billi Bi. Jeg kan rigtig godt lide, at de har den struktur, de har, for ellers ville de være lidt småkedelige.

De kan købes her.

Hvad synes I om dem? Hvilke sko eller støvler går du i øjeblikket rundt i? Eller er der nogle du ønsker dig? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!