6. oktober 2014

DIY ansigtsmaske med grøn te og honning

 Hej skønne mennesker!
Lad os starte ugen ud med at være rigtig søde mod vores hud. Denne ansigtsmaske indeholder nemlig grøn the og honning, som begge er rigtig gode for den. Grøn te beroliger huden, og indeholder desuden tonsvis af antioxidanter, din hud vil elske. Desuden læste jeg også adskillige artikler på nettet, som oplyste at grøn te kan hjælpe dig til at få klarer hud og rense den for urenheder.
Jeg har brugt honning i ansigtsmasker før (nemlig i denne ansigtsmaske). Honning er antibakteriel, hvilket vil bekæmpe uren hud, men den kan samtidig også fugtgive den.



  1. Start med at lade din tepose ligge i kogende vand i 2-3 minutter. Lad det køle af. 
  2. Klip toppen af teposen, så du kan få alle bladene ud. Placer dem i en lille beholder. 
  3. Bland dem med to teske fulde honning. 
  4. Put det i fjæset. 
  5. Lad det sidde i 10-15 minutter og vask af med varmt vand. 
Normalt synes jeg ikke at ansigtsmasker har den store effekt, men min hud blev faktisk ret blød af denne her. Det eneste minus er selvfølgelig, at du ligner en zombie, når du har den på. Men whatever -blød hud er altid rart! 

Hvor ofte bruger du ansgitsmaske? Laver du dem selv eller køber du en god en, du kan anbefalde os andre? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin









1 kommentar:

  1. Uhhh det må jeg prøve!!
    Håber du vil tage et smut forbi vores blog på sundesager.dk
    Amalie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!