13. oktober 2014

Moodboard -Grå, gul og navy



Hej skønne mennesker!
Så er det endelig officielt efterårsferie! Hvad skal I lave i løbet af ugen?

Jeg har i de seneste dage løbet tør for blogidéer. Jep, mega irriterende, men det sker altså en gang imellem. Så jeg har gået, og stresset mig selv med at finde på nye idéer konstant i løbet af den sidste uge. Men der kom sgu ingen nye idéer! Men jeg lavede faktisk et moodboard her forleden dag, som inspiration til mit værelse, så jeg tænkte, at det var bedre end intet indlæg.

Jeg synes, at moodboardet herover er nordisk cool, men samtidig med lidt humor, og farve. Jeg elsker især billedet med teksten 'The hardest thing you will do today is get out of bed'' -hvilket passer ret godt på mig! Det var bare et jeg fandt på google, men det kom vist fra en eller anden etsy-shop.

Hvad synes du om moodboardet? Hvad skal du i løbet af efterårsferien? Og -hvis du også er blogger- hvad går du når du løber tør for idéer? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet!

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!






2 kommentarer:

  1. Kan rigtig godt lide moodboardet, det ser helt vildt fedt ud med farverne!
    Når jeg løber tør for ideer, plejer jeg bare at lade være med at blogge - så koncentrerer jeg mig om alt muligt andet, og til sidst plejer ideerne at komme tilbage. Ellers udgiver jeg hurtigt et kort outfit-indlæg, haha ^.^

    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
  2. Elsker de gule og mørkeblå farvekombinationer på moodboardet!
    Hvis jeg løber tør for idéer, lader jeg bare være med at blogge. For jeg synes det er bedre ikke at skrive, end at skulle stresse at skrive et måske dårligt indlæg...

    Knuzz Julie
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!