11. november 2014

DIY Lip Scrub l Efterårs inspireret


Hej skønne mennesker! 
Der er nogle produkter, som jeg absolut ikke gider bruge penge på, og lip scrubs er blandt den kategori. Jeg synes, at det er lidt af et luksus-produkt, som man jo sagtens kan undvære, men det er nu ret fedt, at have liggende en gang imellem. Så derfor er det jo perfekt at lave selv! 
Denne lip scrub eksfolierer dine læber, når de er lidt triste og tørre, og så dufter den bare mega godt ... 


Du skal bruge: 

  • En teske rørsukker
  • Lidt kanel. 
  • En teske olivenolie
Rør alle ingredienserne sammen, og voilá, du har nu lavet din helt egen lip scrub! 



Bruger du lip scrubs? Hvor ofte? Har det en positiv virkning på dine læber? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin






11 kommentarer:

  1. Hi!

    Thank you for visiting my blog!

    You won't believe it but I actually have super sensitive lips. I can't even put on Chapstick!! =( They're allergic to some kind of chemical I think. I'm so glads you shared a natural lip scrub! =) I have tried so many things. My lips don't like the chemicals, store bought balms or scrubs! Thank you for sharing! x

    http://eatandtraveltheworldwithfashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Sådan noget har jeg ikke kastet mig ud i før. Jeg dog anvendt en tandbørste som "scrub" til mine læber :-)
    Tak for din kommentar!

    Kig gerne forbi igen en anden gang:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Great advice! :)

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/

    SvarSlet
  4. Tror jeg lige jeg må prøve senere idag ;)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. This is a fantastic idea, thanks for sharing it! I have been applying Vaseline to my lips morning and light and have seen incredible results, but when in Germany later this year in the bitter cold .. perhaps I will try this for helping out my lips a little haha! :)

    http://aglassofice.blogspot.co.uk

    x

    SvarSlet
  6. Amazing DIY!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll follow you back!!! Have a nice day!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    SvarSlet
  7. Uh det må jeg helt klart prøve af! Tak for tippet :)
    Kig gerne forbi min blog // www.emma-kirstine.dk

    SvarSlet
  8. Lovely! I'll be trying this soon!

    www.yolantarosetta.blogspot.co.uk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!