1. november 2014

Oktober Favoritter l 2014

1.  Løbesko l   2. Hårolie   l   3.  Bogmærke   l    4.  Hårkur     l    5.  Creme    l   6.  Hørebøffer

Hej skønne mennesker!
Så er det november! Og det betyder et nyt favorit-indlæg! Jeg har endelig fået prøvet de fleste af mine fødselsdagsgaver, så derfor er de fleste af tingene her, noget jeg fik der. 
Mine Nike løbesko, som jeg har haft i århundrede, har reddet mit liv. Jeg havde dem på hele tiden i Barcelona, og jeg tror, at jeg havde smadret mine fødder, hvis jeg havde haft mine sædvanlige støvler på. 
Da jeg reseachede lidt for mit indlæg om hudplejefejl, indså jeg at jeg var nød til at fugtgive min hud -også selv om den er fedtet. Dette gjorde jeg i starten af måneden, men stoppede i Barcelona, da jeg ikke gad at bruge al for lang tid på badeværelset. Og ved I hvad? Min hud blev bare mere fedtet! Så nu er jeg begyndt at bruge den igen, og huden er begyndt at blive lidt bedre. 
De to sidste favoritter jeg gerne lige vil fremhæve er hårolien fra Joico og en hårkur fra Redken, som jeg fik i fødselsdagsgave. Hårkuren er rigtig god til at lave små fremskridt for dit hår hver gang, og olien gør håret mega blødt. 

Min ynglingsmusik har desuden været Marina and the diamonds, der ENDELIG har udgivet en ny sang -nemlig 'Froot', som man bliver i sindssygt godt humør af. Og så også 'Youth' af Foxes, som jeg har lyttet til, mens jeg har skrevet indlæg her på ASOI.

Hvad har du elsket i oktober? Hvad synes du om mine favoritter? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!