9. december 2014

Gave Guide til Ham l Jul 2014

Hej skønne mennesker!
Så er jeg her med del 2 af gave guidesene. Hvis du vil se gave guiden til hende kan du klikke her
Vi er nu nået til nogen af de sværeste, at købe gaver til: Mænd og drenge. Jeg er i hvert fald altid i tvivl om, hvad filan jeg skal give de mænd og drenge på min liste. Men her er et par idéer til hankønsvæsener i alle aldre ....
Og for resten kan alt i mine guides købes til under 200 kr, så vi ikke sprænger budgettet helt. 

Idé 1: Høretelefoner
Kender du en fyr, som elsker musik? Så findes der rigtig mange billige høretelefoner, som han vil elske at få i gave. På collagen er disse fine blå eksempler vist. 


Idé 2: Toilettaske
Måske lidt kedeligt, men jeg har lagt mærke til, at rigtig mange mænd og drenge har ret kedelige, og tit slidte toilettasker. Og så findes der mange meget billige derude, som faktisk ovenikøbet er ret fine. For eksempel denne, som du kan se på collagen.


Idé 3: Biografier 
Okay, den her går nok ikke, hvis du leder efter noget til din ven eller kæreste, men kender du en mand, som er meget interesseret i sit job, vil han sandsynligvis elske at få en bog, om en eller anden anden mand i jakkesæt, foræret. Steve jobs og Mærsk McKinney-Møller er sikre vindere. 


Idé 4: Et sjovt USB-stick 
Og læg mærke til at jeg skriver SJOVT. Det er fessent bare at give et USB-stick. Men hvis det er sjovt , er det ... sjovt. Okay der findes mange rigtig sjove, hvis du er villig til at give 230, men det er jo over grænsen for denne guide, så jeg fandt dette fine julemand USB-stick.


Idé 5: Et Cover
Som du nok ved, findes der ekstremt mange sjove og fine covers ude på markedet, men det er ekstra personligt hvis du selv designer coveret. Du kan jo for eksempel sætte et billedet ind af hans livret eller sådan noget. 


Har du nogle geniale gave idéer til drenge og mænd? Er du i julehumør? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet!  

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin








1 kommentar:

  1. Love it!! Would you like to follow each other? Let me know!

    http://crisisbeauty.blogspot.com.es/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!