31. december 2014

Godt Nytår + Sofies Nytårsforsæt l 2014/15


Hej skønne mennesker! 
Så nærmer 2014 sig sin afslutning. Jeg synes, at det hele er gået utrolig hurtigt -jeg har det som om jeg stadig går i 8. klasse! Det har været et rigtig godt år, og jeg er klar til at gøre 2015 endnu bedre. Nåh, men før jeg fortæller jer mine nytårsfortsæt for 2015, burde I måske se mine nytårsfortsæt fra 2014: 

  1. Skriv en roman 
  2. Find en ny Interesse 
  3. Start en blog
  4. Prøv at lave lemonis. 
Jeg fandt en ny interesse (nemlig min nye sport), og jeg blogger såmænd lige nu. Så de to ting har jeg i hvert fald klaret. Det med romanen ... det vidste jeg godt, at det ville blive langhåret. Men jeg har da skrevet 165 sider, så jeg er godt på vej, men er langtfra færdig. Så den må jeg have færdiggjordt i 2015. Og det med lemonis ... glemte jeg. Ups.
Mine nytårsfortsæt for 2015 er: 

  • Pres dig selv ud i flere sociale situationer
Jeg er introvert, og jeg er derfor ikke lige den bedste til at møde nye mennesker. Men jeg vil gerne udfordre mig selv lidt, og forsøge at skubbe mine grænser. 

  • Sov mindst 8 timer hver nat 

Selv om jeg går i søvn til fornuftig tid, får jeg altid kun omkring 7 timers søvn. Man skal jo lige tjekke Youtube og Pinterest og bloglovin og og og .... Kender I det? Så det skal der laves om på i 2015.

  • Få et job 

Jeg ved ikke, om jeg nogensinde har fortalt jer, hvor nærig jeg er. Men jeg hader at bruge penge. Puha. Og før jeg kan tillade mig selv at bruge en eneste krone mere, skal jeg altså have en eller anden indkomst. Altså jeg skal have et job. 

  • Få nu den ****** tavle malet!!! 
Jeg talte vist lidt om den i mit indlæg om 10 ting jeg skal nå i oktober, men jeg har den her opslagstavle jeg skal male med tavlelak. Tavlelakken, som den skal males med har stået og hygget sig i mit skab alt for længe. Altså skal den skide tavle males i 2015.

Nå det var nok om mig. Jeg tror faktisk aldrig, jeg har lavet et indlæg der er så mig-mig-mig agtigt. Undskyld. Men tilbage er der kun at ønske jer allesammen et godt nytår. Hvad er det bedste, der er sket for DIG i 2014? Har du nogen nytårsfortsæt? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin

Lad os gøre 2015 til verdens bedste år! 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!