18. december 2014

Min Ønskeliste l Jul 2014


Hej skønne mennesker! 
Så er det sgu snart juleaften. Jeg må indrømme, at dette er et planlagt indlæg, så det føltes sgu lidt mystisk at skrive det, for jeg skrev dette (eller skriver dette...?) den 4. december. Uha. 
Men jeg tænke, at det er aldrig for sent, at tilføje noget til sin ønskeliste, selvom det er ved at være lidt last minute nu. Eller for jer, som læser det her i fremtiden ... arghh, det her er forvirrende! 
Nå men her er mine ønsker altså. Bare så I kan få lidt inspiration. 


Alle ønsker, som ikke er vedhæftet link, jeg ikke ønsker mig noget specifikt ved, og bare mere eller mindre valgte et tilfældigt billede til collagen. 


Hvad ønsker du dig til jul? Hvad gælder du dig mest til til juleaften? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin







1 kommentar:

  1. That makeup storage looks awesome! I need one!! xx

    Thank you for visiting my blog! x

    http://eatandtraveltheworldwithfashion.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!