1. januar 2015

December Favoritter 2014

1. Notesbog (Søstrene Grene)  l  2. Lilla Eyeliner  l  3. Body Butter  l 4. Pung  l  5. Aussie Balsam

Hej skønne mennesker! 
Så fik I to indlæg i træk. Det tror jeg faktisk aldrig er sket før på ASOI. Men vi kan jo ikke undværre favoritindlægene. Og denne gang er billedet i meget bedre kvalitet end sidst. Heldigvis. 

I december har jeg ikke prøvet så meget nyt, da jeg mest havde travlt med at købe julegaver til andre, men jeg synes virkelig at Søstrene Grene har nogle virkelig fine notesbøger. Og så hjælper det jo også at de kun koster en 10'er. 
Min skønne veninde gav mig den fine lilla eyeliner, du kan se på billedet, i julegave. Jeg testede den en af dagene efter jul, og hele dagen var jeg skræklagden for at kigge mig i spejlet af frygt for at være blevet til en lilla panda. Men den blev sgu på! Er meget imponeret. 
Jeg har endelig fået taget hul på en af de berømte body butters fra The Body Shop. Den dufter skønt! 
I julegave fik jeg også hele to nye punge, og jeg har taget denne i brug. Den har en sindssyg flot farve. Og har vi den sidste favorit -nemlig en af aussies balsamer. Den stinker ærlig talt til at være balsam, men fungerer ret godt som barbercreme. 

Min ynglingsang har været Marina and The diamonds ''Happy''.


Hvad har du elsket i december? Hvad synes du om mine favoritter? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 


Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin







2 kommentarer:

  1. Notesbogen er rigtig sød!

    Knuzz
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Sød notesbog - du inspirerede mig lige til at gå ud og købe sådan én, heh!

    www.unefilledecopenhague.blogspot.dk ♥

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!