15. februar 2015

1 Dag i København

Hej skønne mennesker! 
Det var meningen at dette indlæg skulle være hyggeligt og nytænkende, men set i lyset af gårsdagens og nattens begivenheder ved jeg godt at dette er et mærkeligt indlæg. Jeg var nemlig i København med min familie i går, og da vi var tilbage i Jylland hørte vi først der om angrebet på Krudttønden. Og fandt ud af at vi havde været forholdsvis tæt på. Ikke helt vild tæt. Men det var mærkeligt alligevel. 
Nå. Lad mig introducere jer for dagens indlæg, som jeg havde tænkt mig at gøre det før jeg hørte om skyderierne:

Jeg fik en idé til et blogindlæg her forleden: En dag skulle jeg tage ét billede hver eneste time jeg er vågen. Altså hvis man vågner klokken 8 tager man et billede klokken 8, 9, 10 og så videre ... Giver det mening? Desuden skrives klokkeslættet og hvad du lavede i løbet af timen på billedet.
Dette ville selvfølgelig være et lidt tyndt indlæg, hvis det havde været en almindelig dag, så jeg besluttede, at tage billederne i går, for der skulle jeg til København. Så kan billederne nemlig give jer nogle idéer til hvad man kan se i KBH, underholde sig med i bilen og så videre. Håber I kan lide idéen! 













Jeg har valgt ikke at tage flere billeder med, da jeg lavede nogle pænt kedelige ting resten af dagen. 

Hvis du for resten er blogger er du meget velkommen til at stjæle idéen med at tage et billede hver time. Bare du lige nævner mig (:

Hvad synes du om konceptet? Hvad kan DU godt lide at lave i København? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 


Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin




4 kommentarer:

  1. Super indlæg og gode billeder!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Lækkert, lækkert indlæg!:)

    annamatildehv.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Sikke en god idé og en super fed måde at vise sin dag på! Rigtig godt indlæg, og lyder som om i havde en god tur :-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  4. Super god idé! Det kan da godt være jeg snupper den ;-)

    Knuzz Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!