17. februar 2015

Ask me! l ASOI's 1-årsfødselsdag



Hej skønne mennesker! 

Den 22. Februar fylder A Sea of Inspiration et år. Og det skal fejres. 
Jeg har længe tænkt over hvordan vi skulle fejre det. I starten vidste jeg det overhovedet ikke, men jeg var stensikker på én ting: Jeg ville inddrage jer.
Så det blev altså til noget så uoriginal som en spørgerunde. Det er jo sjældent, at jeg rent faktisk giver jer nogen som helst form for oplysninger om mig selv her på ASOI, men I skal selvfølgelig have svar på alt hvad I undre jer over. 

Du må spørge om alt. Lige fra mine drømme mht. ASOI til hvilket foder min hund får. Jeg glæder mig til at se hvad I har at spørge om! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin








7 kommentarer:

  1. Nu skrev du det selv - men hvad drømmer du om? Hvad ønsker du for din blog?

    Knus
    http://theblackmile.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen (;
    Hvad er det bedste og det værste ved at blogge?

    SvarSlet
  3. Hvor finder du inspiration til dine indlæg?
    Har du nogensinde haft lyst til at stoppe med at blogge?
    Hvilke indlæg kan du bedst lide at læse?

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  4. Tusind tak for alle jeres spørgsmål!

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen! :-)
    Hvilke blogge følger du selv med i?
    Hvorfor begyndte du at blogge?
    Hvad tager du dine billeder til bloggen med?

    Knuzz Julie

    SvarSlet
  6. Kom lige i tanken om et par spørgsmål mere :-)
    Hvilket program redigerer du dine billeder med?
    Hvor mange sidevisninger har din blog?
    Hvad er dit drømmejob?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt okay, Julie! Tusind tak (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!