17. februar 2015

Lakrids Smoothie Opskrift

 Hej skønne mennesker! 

Hvis du har flugt med her på ASOI i et lille stykke tid, ved du at jeg er lidt besat af smoothies, og laver dem ret tit. Mit sidste indlæg om dem var 3 skønne morgensmoothies! Men i dag skal vi se på en lidt anden slags smoothie end dem, der smager af frugt og grøntsager. Lad os kaste os ud i en vovet lakridssmoothie! 



Du skal bruge: 

2 frosne bananer 
1 tsk lakridspulver
Mælk


  1. Blend det hele, og du har nu en fantastisk lille smoothie, som smager himelsk af lakrids! 


Drikker du ofte smoothies? Hvilken er din ynglings? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin



7 kommentarer:

  1. Drikker smoothie så tit jeg kan! Og min yndlings må nok være jordbær/banan eller jordbær/vanilje! Har aldrig hørt om lakrids i smoothie, lyder da spændende! :-)

    Kig meget gerne forbi ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Har godt nok aldrig hørt om Lakrids smoothie. Men jeg elsker lakrids, så det skal da prøves! :D

    Cathrine
    // tiiner.dk

    SvarSlet
  3. UHA, hvor lyder den bare mega god :D
    Den tror jeg skal prøves!

    http://dreamydelights.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  4. Har aldrig rigtig forstået trenden med lakrids i alt, men det kunne da være jeg snart skulle afprøve det, hvis det er så lækkert. :-D
    Selv pjeler jeg bare at lave en standard smoothie med lidt forskellige bær, appelsinsaft og noget skyr eller lign :-)

    ♥ www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
  5. Åh, jeg er en lakridshaj - smager sikkert skønt.

    - Anne

    SvarSlet
  6. Lyder super lækkert! Men, bliver det ikke lidt for meget, når det kun er bananer..?

    Knuzz Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!