20. marts 2015

Stjæl Stilen: Pretty Little Liars

Aria:  Demin Jakke  l   T-shirt   l   Nederdel   l   Emily:  Sort Kjole   l   Grå Kjole   l   Hanna:  Jakke   l   Bluse   l   Nederdel  l   Bælte  l   Spencer:  Kjole  l   Cardigan  l

Hej skønne mennesker! 
Hvis der er en tv-serie, som giver mig lyst til at gøre noget lidt mere vildt med mit tøj, så er det Pretty Little Liars. Selvom jeg godt ved at det absolut ikke er sådan rigtige high school-piger går klædt, er deres tøj jo nærmest altid perfekt! Så jeg har samlet mine ynglingsoutfits fra serien (hvilket var rigtig svært) og fundet nogle alternativer. Det var faktisk meget sværer at finde noget end jeg lige havde regnet med, og især Emilys kjole gav mig sved på panden -men jeg fandt faktisk den præcise kjole

Her i dag har jeg bare slappet af, været ude at løbe med min mor, men har også været nede og tale med nogle forældre, der vil have mig til at passe deres barn. Altså har jeg fået et job! Det er super dejligt da jeg i længere tid ikke har haft et. Dog er det kun en gang imellem så jeg tror sagtens jeg kan have et job mere -har i hvert fald afleveret nogle ansøgninger nogle steder! 


Ser du Pretty Little Liars? Hvem af de fire piger kan du bedst lide? Hvor arbejder du? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 


Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin







7 kommentarer:

  1. Uh, hvor jeg elsker sådanne indlæg! Smadder gennemført! Hav en god søndag, søde Sofie <3

    Kig meget gerne forbi ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak -og du må også have en skøn søndag Michelle <3

      Slet
  2. great inspiration...love these looks!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Godt indlæg, fine outfits! :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  4. Super fedt indlæg! Det er virkelig blevet nogle fede looks som totalt ligner de rigtige ;) Godt arbejde!
    - Gerne flere af sådan nogle indlæg her :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!