9. marts 2015

Anmeldelse: Aussie Tørshampoo


Hej skønne mennesker! 
Da jeg skulle til Berlin (hvis du ikke allerede har set mine billeder derfra, kan du se dem her) i slutningen af februar, havde jeg brug for en ny tørshampoo. En tørshampoo i rejsestørrelse helt præcist. Og havde de min sædvanlige Batiste-tørshampoo? Nej. Men de havde den her fra Aussie. Så lad os se på den. 

Produkt: Anmeldelse: Aussie Miracle Dry Shampoo Mega Instant
Pris: 39 kr. på nicehair.dk

Duften: 
Altså nu stinker næsten alle tørshampooer efter min mening, men normalt lægger man ikke mærke til dem efter man kommer ud af badeværelset. Det er sådan set også situationen her. Den stinker bare endnu værre end alle andre tørshampooer. Den er ikke helt forfærdelig -bare værre end de andre. 

Farven: 
Det sjove ved denne tørshampoo er, at da jeg brugte den første gang var den gennemsigtig. Men efter det var den kridhvid. Jeg ved ikke, om jeg glemte at ryste den eller sådan noget, men helt ærligt. Troede lige at jeg havde købt en tørshampoo uden farve. Men den er kridhvid. 

Virker den?: 
Absolut ikke. Mit hår så stadig fedtet ud efter jeg brugte den. Når man sprayer den på føles det faktisk som om man bare sprayer farvet vand på håret -så våd er konsistensen. Faktisk løb den ned i panden på mig den anden dag, hvilket er pænt træls. Der er heller ikke specielt meget i. Og det værste? Efter at have brugt den et par gange ville den simpelthen ikke spraye mere tørshampoo ud. Og jeg har altså kun brugt den en tre-fire gange. Hvilket simpelthen er for dårligt -det kan godt være at det er kun er 40 kr, men seriøst. Det er lidt smålatterligt, at den ikke vil spraye efter 3 gange. 


Har du prøvet tørshampooen? Hvad synes du om den? Hvilken tørshampoo er din ''holy grail''? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 


Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin






9 kommentarer:

  1. Har én gang prøvet en tørshampoo, men dengang var jeg ret uerfaren, så det skræmte mig at den var så hvid..! Siden har jeg ikke turde nærme mig en :-)

    Knuzz
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! -var også ret skræmt første gang jeg prøvede dem! (:

      Slet
  2. Jeg vil anbefale tørshampoo fra Matas' egen mærke. Lugten er virkelig dårlig, men der findes heldigvis hårparfume, men de har også en beregnet til mørkhåret. Og den virker altså rigtig godt!

    benyasuwan.bloggerspoint.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for tippet! Den må jeg prøve (:

      Slet
  3. Jeg anede faktisk ikke at Aussie lavede tørshampoo - tak for tippet!
    Skal selv have købt en ny faktisk!

    http://dreamydelights.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. thank u for sharing baby!

    mind to visit me?:)xx

    SvarSlet
  5. Har faktisk også haft præcis denne hårshampoo - og den virkede heller ikke for mig! Hav en fortsat god dag <3

    Kig hjertelig gerne forbi ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  6. Fedt indlæg :) Godt med nogle anmeldelser :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!