12. marts 2015

8 Fine, Sjove og Cool Forårssko 2015












Hej skønne mennesker! 
Nu er det jo officielt forår, selvom det jo egentlig sneede sidste tirsdag. Men jeg synes generelt, at det er blevet lysere og lidt varmere -jeg behøver i hvert fald ikke at gå med strømpebukser indenunder mine jeans længere. 
Men en ting mangler helt sikkert i mit tøjskab: Jeg har ingen sko. Lige nu ejer jeg kun støvler. Så jeg tjekkede lige Asos for at få lidt inspiration. Har dog ikke tænkt mig, at købe nogen af dem, da jeg ikke rigtig tror på det der med at købe sko på nettet. Men de er nu alle rigtig fine. Er især forelsket i de herreinspirerede sko og de røde loafers. Jeg er dog ret opsat på at finde nogle lidt sjovere sko i år. 


Hvad synes du om skoene på collagen? Hvordan ser dine forårssko ud? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin






11 kommentarer:

  1. 5 & 7 er virkelig fede! Hav en skøn dag! :-D

    Kig hjertelig gerne forbi ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret forelsket i dem (:

      Du må også have en rigtig god dag!

      Slet
  2. Super fede sko! Jeg er personligt især vild med sko nummer 3 og nummer 8 :D
    - Du må have en super god fredag og en rigtig god weekend <3

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak -og i lige måde (:

      Slet
  3. Sikke fine sko - det er så dejligt at man ikke behøves have kæmper støvler på mere :D

    http://dreamydelights.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. Virkelig lækker collage, jeg er vild med spidse sko denne sæson. <3

    / Liselotte

    SvarSlet
  5. Er helt pjattet med nr 5!! Shit de er fede :D

    SvarSlet
  6. Årh så mange lækre sko!

    Knus!

    SvarSlet
  7. Elsker nummer 5 og 6, så fine!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  8. Hej Sofie :-)

    Fed blog du har :-) Hvad for en collage bruger du til dit tøj og sko collage ? Takker på forhånd :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pernille! Jeg laver alle mine collager inde på pixlr.com (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!