17. marts 2015

2 Smoothie Bowls, som vil få dig i Godt Humør


Hej skønne mennesker! 
De såkaldte 'smoothie bowls' har nærmest overtaget instagram og pinterest. Og I ved hvor meget jeg elsker smoothies. Og fine ting. Så var selvfølgelig nød til at prøve at lave en. Så her der to opskrifter, som fungerer ret godt til formålet efter min mening. De ser i hvert fald ret godt ud på instagram, hvilket jo nærmest er alt der betyder noget nutildags. 
Og for resten -hvad synes du om de små dekorationer på billederne? Synes at det så lidt bart ud, så tilføjede lige lidt halløj. Er det for meget eller er det ok? 
Du skal bruge:

1 frosen mango
En banan 
Lidt mysli 
Mælk 

Blend mangoen, den halve banan og mælken. Hæld din smoothie i en skål og dekorer den som du vil -her er den vist med en halv banan og lidt mysli på toppen. 


Du skal bruge: 

En kvart ananas
En lille eller en halv gulerod
Mælk 
Honning

Blend alt undtagen honningen. Smag i stedet til med den. Dekorer din smoothie -her er den vist med sirup og mysli. 

Tips til Smoothie Bowls: 

  • Lav dem altid tykkere end du normalt ville, hvis du bruger mælk. Hvis du tit laver smoothies ved du, at mælk har en tendens til at få dem til at skille. Og det er pænt ulækkert at skulle spise/drikke. Undgå dette bedst muligt ved at lave dine smoothies så tykke som muligt. 
  • Din smoothie vil sandsynligvis skille efter lidt tid lige meget om du bruger mælk, vand eller juice. De bør derfor spises/drikkes hurtigst muligt. 


Hvad synes du om de såkaldte Smoothie Bowls? Har du prøvet en? Og taget en masse billeder til din instagram? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin





3 kommentarer:

  1. Jeg har slet ikke hørt om smoothie bowls før :-) Men jeg tænker, at det skal afprøves!

    Knuzz
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Looks delicious!!!

    GIVEAWAY on our blog:

    http://losaway.blogspot.com.es/2015/03/banggood-worldwide-giveaway.html

    SvarSlet
  3. Nøj, hvor ser det bare super lækkert ud. Det må jeg uden tvivl prøve snart - mhmm! :-)

    Tjek gerne min blog ud, har i øjeblikket en lille giveaway kørende.
    Knuser - www.blogbysine.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!