5. april 2015

Stilinspiration: Miroslava Duma

Hej skønne mennesker! 
For det første: Poster jeg for mange indlæg om tøj for tiden? Jeg føler lidt, at det er der jeg har flest idéer til indlæg lige nu. Men jeg skal ikke være modeblogger -i hvert fald ikke hele tiden. Efter jeg har prøvet at tage outfitbilleder et par gange er jeg virkelig begyndt at værdsætte vores kære modebloggere. Det er satme svært. Eller også er det bare mig som er uphotogen. 
For det andet: Du sidder nok og tænker over hvem fanden Miroslava Duma er. Det vidste jeg heller ikke, indtil jeg så dette indlæg fra modebloggen Fake-Leather. Men hun er altså 28 år, og hun plejede at være redaktør på Harpers Bazaar Rusland, men nu skriver hun mest bare freelance for alle mulige magasiner. Og så er hun en af de mest affotograferede kvinder under de forskellige modeuger. 
Hun er desuden kun 152 centimeter høj -hvilket alle mulige bloggere altid beundrer hende for altid at tage højde for, men det giver ikke helt mening i mit hoved, men ja, ja. Jeg er jo ikke ekspert på modeområdet, så de har sikkert ret. 
Men her er ikke desto mindre mine yndlingsoutfits fra hende: 


Hvad synes du om Miroslava Dumas stil? Hvilken slags indlæg kan du bedst lide her på ASOI? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 


Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin








Billeder fra: 
blog.jacflash.net / inspiredbymuses.wordpress.com / www.stylebistro.com / neoclassique.wordpress.com / www.lapetitevoyageuse.com / https://www.pinterest.com/torbicaaa/~mira-duma~/ / funny-pictures.picphotos.net / stylevanity.com / fake-leather.com / www.stylesaint.com / 

5 kommentarer:

  1. Jeg er SÅ forelsket i den gule strik hun har på nederst. Wow!!! <3

    http://cillesunivers.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. I love her!!! :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Puha, det er virkelig også en lækker stil hun har :)
    Der fik jeg da lige et pige-crush ;)

    http://camillajulie.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg kan rigtig godt lide dine modeindlæg :D
    Og Miroslava, hun har SÅ fantastisk stil!!!

    SvarSlet
  5. Super lækre inspirations billeder :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!