4. maj 2015

Anmeldelse af Maybelline Dream Pure BB cream


Hej skønne mennesker! 
I dag starter ugen med afgangsprøver, hvilket jo er lidt træls, men det skal jo klares. Og jeg er virkelig tæt på at skulle afslutte folkeskolen, hvilket jeg glæder mig meget til. Men det tror jeg nok, at jeg vil lave et indlæg om når jeg først er færdig, så det vil jeg ikke ævle for meget om nu. Vi skal nemlig snakke BB-cream, hvilket jeg måske ikke er den bedste til, eftersom jeg aldrig har prøvet andet end denne her fra Maybelline, men da jeg er ret begrestejet for den, vil jeg alligevel dele en anmeldelse med jer. 

Produktet påstår at være et såkaldt 8-i-1 produkt, og de har ovenikøbet lavet en liste over hvad den kan: 
  1. Dækker urenheder
  2. Hjælper med at beskytte mod kommende urenheder
  3. Fri for olie og er ikke fedtet
  4. Minimerer tilstedekomsten af porer 
  5. Gør huden klarere 
  6. Dækker rødme 
  7. Fugtgør og gør huden jævn
  8. Gør hudtonen komplet
Hvilket jo er en ganske lang liste med løfter. Men den lever dog op til de fleste. Lad os starte med de negative ting ved BB-creamen: 
Den dækker ikke såååå godt. Den er rigtig god til rødme, men bumser, og mørke rander under øjnene bliver ikke dækket ret godt, hvilket jeg sådan set ikke havde forventet, da det jo er en BB-cream og ikke en concealer vi har fat i. Så det er sådan set fint med mig. Det der irriterer mig mest ved den er at den er svær at få til at sidde pænt på tørre områder -så hvis du har meget tør hud, er den nok ikke vejen frem. Men ellers er den rigtig god at smøre ud, og er nem at få til at sidde pænt. Der hvor jeg bruger den bliver huden også ret fedtet, hvis jeg har den på meget længe (altså over en 7-8 timer). 
En meget lille ting ved produktet, som bare irriterer mig grænseløst er at den løber ud af tuben, så snart du har fjernet den lille beskyttende hinde. Så man kommer altså for det meste til at tage den ud af låget. 
Men som sagt kan jeg nu godt lide BB-creamen. Så lad os se på dens gode egenskaber. Som sagt dækker den rødme rigtig godt, er nem at smøre ud, og få til at se naturlig ud. Desuden lugter den ikke slemt, hvilket er et kæmpe plus, da jeg ikke kan snuppe alt for søde dufte -især ikke når de er på mit ansigt. 
Det med at man skulle få renere hud af at bruge den kan jeg ikke afgøre. For ja -jeg har sluppet af med mange bumser siden jeg tog den i brug, og jeg får stort set ingen bumser på næsen mere. Men (!) jeg begyndte på et andet hudplejeprodukt nogenlunde på samme tid, så det kan lige så godt være den, der har gjort udslaget som dette. Der er mange på internettet, som skriver at de fik mange bumser efter de begyndte at bruge produktet, men det har jeg overhovedet ikke haft problemer med. 

Så alt i alt en rigtig god BB-cream, som jeg helt klart vil købe igen. 

Hvad bruger I af BB-cream? Eller er I mere til foundation eller slet intet? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin







3 kommentarer:

  1. Den lyder bare super god :)
    Jeg bruger altid Garnier BB creme..

    http://camillajulie.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være at jeg skulle prøve den næste gang (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!