26. maj 2015

Red -A Power Colour l 2015

1:  Jakke  l   2:  Blomsteret Playsuit   l   3:  Blonde Kjole   l   4:  Kjole    l   5:  Mørkerød Playsuit

Hej skønne mennesker! 
Så er jeg startet på min sidste uge nogensinde i folkeskolen ... hvilket jeg bare slet ikke kan få ind i mit hoved. Jeg kan bare slet ikke forstille mig, at lave andet, men jeg glæder mig også meget til at det er overstået. Det er bare meget skræmmende. 
I dag har jeg sammensat en lille collage til jer med røde ting -for det er min yndlingsfarve. Og jeg synes aldrig, jeg ser andre gå med den, hvilket jeg bare slet ikke kan forstå. Godt nok er det en meget in-your-face-farve, men kan det virkelig passe at vi alle kun kan lide at gå i sort/hvid? Jeg synes, at rødt tøj udstråler mod, spænding og ja, nærmest et 'her er jeg'. Men vi er selvfølgelig nok alle lidt farveskræmt her i Danmark ... 
Glem ikke at fortælle mig hvad din yndlingsfarve er i kommentarfeltet -det kunne jo være at det var den, som blev lavet en collage med næste gang (;

Hvad synes du om tingene på collagen? Og farven rød generelt? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






12 kommentarer:

  1. Super fine items, er vild med jakken!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Fine ting, må dog indrømme at jeg mest går i sort:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Har heller ikke et ondt ord at sige om sort (:

      Slet
  3. Super fine sager, ville meget gerne hoppe i nr. 5 :)

    / Liselotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville jeg bestem heller ikke have noget imod (:

      Slet
  4. Det skal du slet ikke tænke på, det bliver så fedt for dig at prøve noget nyt :-) Jeg bliver snart student, og det har været den bedste tid. Så no worries.
    Ellers fine ting du har fundet her.

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar (:

      Slet
  5. Det er virkelig nogle fine sommer ting du har fundet ;)

    https://www.facebook.com/ensundhverdag

    SvarSlet
  6. Jeg kan tydeligt huske da jeg stoppede i 9. det var helt surrealistisk. Især fordi jeg skulle på efterskole efterfølgende. Det er ret stort, og du skal virkelig nyde de sidste par dage - også bliver det super fedt at komme videre!

    Er også vild med rød, men som alle de mange andre danskere her i landet, er jeg nok også en smule farve-forskrækket, haha. Det er ellers nogle super fine ting du har fundet :)

    HOPELESS WANDERER

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine råd (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!