9. maj 2015

Saved on Asos l Maj 2015


Hej skønne mennesker! 
Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle til at lave de hersensen 'hvad jeg har gemt på asos'-indlæg, da jeg slet ikke har været specielt vild med asos før her for nylig. Jeg syntes, at det var alt for meget derinde, og kunne ikke rigtig overskue det. Men jeg må sige, at efter jeg oprettede en konto eller hvad det nu skal forestille at være derinde, er det faktisk meget nemmere at lave collager, da man allerede har tøjet, så man ikke behøver lede efter tøj når man rent faktisk sidder ved computeren -asos har nemlig også en super god app. 
Så her er alt hvad jeg har gemt her for nylig. Da jeg satte collagen sammen opdagede jeg at det ligner, at jeg har gemt det hele ud fra en farve pallette (hvis man altså ikke tæller den blomstrede bikini med), men det er faktisk helt tilfældigt. 
Tøjet er sommerligt og alt for koldt at have på nu, men det skyldes, at min familie lige har bestilt sommerferie på Mallorca -hvilket bliver den første rejse til et virkelig varmt sted jeg har været på længe. Derfor ejer jeg ikke specielt meget tøj til meget varmt vejr, så jeg må se at få bestilt noget af dette. Jeg er umildbart mest lun på de to playsuits, den hvide kjole (som har små ananasser og flamingoer printet over det hele) og den blomstrede lange nederdel, som bare ser så sommerlig ud. 

Hvad glæder du dig mest til til sommer? Har du nogen planer? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet!

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






5 kommentarer:

  1. Sikke nogen lækre items!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også ret forelsket i dem (:

      Slet
  2. Jeg er vild med den hvide tshirts med sort tekst ;)
    Virkelig flot!

    http://camillajulie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også virkelig fed -tror bare ikke at mine forældre vil lade mig gå med den siden der står absofuckinglutely på -øv (:

      Slet
  3. Uh nr 6 er SÅ fin :D Perfekt til sommer :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!