17. juni 2015

Fancy Morgenmad: Nemme, Lækre (og syndige!) Vafler

Hej skønne mennesker! 
Vi startede i tirsdags, hvor jeg viste jer tre måder du kan peppe din morgen-skyr op på. Her handlede alt om, at gøre morgenmaden lidt ekstra fancy, men stadig hurtig og hverdagsegnet. Lad os bare sige, at denne nye serie på ASOI, handler om præcis det modsatte: Mad, du ikke kan lave i hverdagen, medmindre du ønsker at komme en halv time for sent i skole eller på arbejde. 

Og vi starter ud i den meget usunde ende: Nemlig disse afsindigt lækre vafler, som desværre er lige så usunde som de lyder. Jeg forsøgte mig faktisk med en sund version for omkring en uge siden, men de hang fast i vaffeljernet, lige meget hvor meget smør jeg kom på. Og jeg vil altså hellere indtage lidt flere kalorier end at skulle stå og bruge halvdelen af min dag på at rengøre et vaffeljern. Så I må altså nøjes med den usunde version -men herregud, det dør man jo ikke af, så længe man ikke spiser dem for ofte! 


Denne opskrift er på to valfer: 


Bland alt undtagen smøren, som du i stedet skal smelte, hvorefter du SÅ kan blande det med alt andet. Smør dit vaffeljern, så du ikke laver samme nummer som mig (tro mig, vaffeljern er ikke sjove at rengøre), hvorefter du endelig kan bage dine vafler. Og så er der bare at spise dem (:


Hvad spiser du, når du vil gøre lidt mere ud af din morgenmad? Har du nogen eksamer du skal have overstået i øjeblikket? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin



14 kommentarer:

  1. Mums hvor ser det lækkert ud!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Får også lidt lyst til dem nu (:

      Slet
  2. Vafler er altid godt! Og med nogle ting er det bare meningen, at de skal være lidt usunde, haha! Jeg gør aldrig rigtig noget ud af min morgenmad i hverdagen, udover at jeg nogle gange spiser både en skål med cornflakes og en med havregryn, hvis jeg har svært ved at bestemme mig for, hvad jeg helst vil spise :/

    Rigtig fedt indlæg som fik min mund til at løbe i vand!

    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha -god måde at gøre det på! (:

      Slet
  3. Lækre vafler! Er vild med at du har lavet en opskrift på kun to vafler, når næsten alle andre laver større portioner. Det gør det meget nemmere at forholde sig til, hvis man vil lave morgenmad om morgenen, men kun er sig selv

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Nøøøj, hvor jeg ærgrer mig over, at vi ikke ejer et vaffeljern, hjemme hos mig! Det ser simpelthen ALT for lækkert ud, søde Sofie!
    Knus herfra ♥ //

    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha -tusind tak -og kram til dig også (:

      Slet
  5. Åhh, det ser alt alt for lækkert ud :D
    Det skal vi helt sikkert lave i weekenden

    / Liselotte

    SvarSlet
  6. Årh hvor ser de lækre ud!!

    SvarSlet
  7. Øj, hvor ser de bare super lækre ud. De skal helt sikkert afprøves her i sommerferien - jeg eeeelsker vafler ;-)

    Knus Sine - www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal helt klart også lave dem igen (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!