1. juni 2015

Maj Favoritter l 2015

1: Sachajuan Balsam   l   2: Basilikum   l   3: Nilens Jord Lipshine No. 710   l   4: Memrise

Hej skønne mennesker! 
Så er endnu en måned gået, hvilket jeg slet ikke kan forstå. På torsdag skal jeg til min første mundtlige eksamen (eller 'prøve', som de er begyndt at kalde dem i folkeskolen), og jeg kan slet ikke fatte, at jeg ikke skal op og i skole i dag. Jeg har planlagt, at jeg vil ud og løbe en del mere her i læseferien, lave lidt mere fancy morgenmad (har allerede et blogindlæg om det planlagt), og selvfølgelig få styr på hvad filan jeg skal sige til prøverne. I skal desuden have tak for jeres søde kommentarer fra sidste indlæg (:
Jeg har ikke ret mange favoritter, men jeg fik da skrabet fire sammen. 
Den første er en balsam fra Sachajuan, som jeg egentlig fik som en lille ekstra julegave af min faster, men har ikke brugt den, da jeg var i fuld gang med denne fra Redken, som i øvrigt er rigtig god. Nu er den dog brugt op, og jeg har nu fået brugt den fra Sachajuan. Jeg ved ikke helt om jeg synes, at den gør noget helt fantastisk for mit hår endnu, men den virker umildbart god. Skriv i kommentarfeltet, hvis du ønsker en anmeldelse. 
Og ja. Basilikum er en lidt tilfældig favorit. Den er bare rigtig fin at have stående. 
Jeg har desuden på min mors anbefaling købt en såkaldt 'lipshine'. Den er rigtig fin, og ikke så voldsom, som de traditionelle læbestifter. Den farve jeg har, matcher desuden nogenlunde min egen læbefarve, men det er alligevel en meget fin farve til hverdag. 
Hvis du ligesom mig synes, at tysk er satans svært at lære, synes jeg at du skal downloade appen 'Memrise', som hjælper dig til at huske ord og sætninger. Der er forskellige levels, og du kan indstille den til at minde dig om, at træne hver dag -hvilket overhovedet ikke behøver at tage lang tid. Og det bedste er, at det faktisk er sjovt. Eller det synes jeg i hvert fald. 

I maj lyttede jeg desuden til: 

  1. Marina and the Diamonds - Forget
  2. Mø - Walk This Way
  3. The 1975 - Sex
  4. Madonna - Celebration
  5. Iggy Azalea feat. Mø - Beg for It

Hvad har været dine favoritter i Maj? Har du nogen spændende planer for Juni? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






14 kommentarer:

  1. I love lipsticks! Beautiful shade! :)
    http://priscillaeliodoro.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Lækre favoritter - og vildt fedt med lidt ny inspiration til playlisten :-D

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  3. Skønne favoritter - elsker også Nielens jords produkter.

    / Liselotte

    SvarSlet
    Svar
    1. De laver også nogle super fine ting (:

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Super skønt indlæg! :)

    De der sorte bokse ud har ude i siden hvor der står 'mad + drikke', 'diy' osv. hvordan har du lavet dem? De er super fede! :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg er super glad for, at du kan lide dem!
      Jeg har bare startet ud med et hvidt billede i den ønskede størrelse inde i Paint, hvor jeg så har farvet dem ganske let med den sorte penselfunktion -jeg tror nok de kalder den ''oliepensel'' derinde. . Herefter går man bare ind på Picmonkey, og tilføjer skriften.
      Håber at det hjalp dig (:

      Slet
  6. Sikke en lækker læbestift!


    Cathrine
    //tiiner.dk

    SvarSlet
  7. Super godt indlæg ;)
    tak for tips.


    // www.fashionbysterup.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!