19. juni 2015

Saved on Asos l Juni 2015


Hej skønne mennesker! 
Så skal vi sgu til at have ny regering. Øv. Men ja. Det går sgu nok. Jeg ved ikke med jer, men jeg elsker at følge med i politik, og er nu ret glad for at valget er ovre -syntes at tonen i debatterne bliver mere og mere skinger når der bliver udskrevet valg. Det er også en mærkelig afslutning, synes jeg. Der er ikke rigtig nogen som kan strække armene i vejret udover LA: Venstre fik en kæmpe vælgerlussing, socialdemokraterne skal ikke være i regering længere og DF er blevet så stor, at de sandsynligvis bliver nød til at gå i regering -hvilket de jo ikke selv vil. 
For at tale om noget helt andet prøvede jeg noget ret fedt i onsdags: Jeg var ude at stå på vandski i den fine kabelpark i Ringkøbing. Det var vildt sjovt, men vi havde ikke så lang tid der, så jeg nåede kun at komme op og stå, og køre halvdelen af første del af banen. Så det var fedt. Nu er jeg i fuld gang med at læse op til fysik-eksamen, hvilket helt klart er den prøve jeg er mest nervøs for. Ikke fordi jeg er decideret dårlig til det, men fordi man ikke ved hvad man helt præcist skal op i. Og man kan jo ikke være fantastisk god til det hele. 

Men ja. Det det hersens indlæg egentlig handler om er, hvad jeg har gemt på Asos denne måned. Denne gang er det desværre ikke i en bestemt farvepallette, som jeg helt tilfældigt kom til sidste gang, men jeg synes nu, at der er nogle ret fine ting. Jeg tror, at jeg vil bestille den sorte top øverst til venstre -den er dog udsolgt i øjeblikket, så jeg må vist vente lidt (: 

Har I gemt noget på asos for nylig? Eller købt noget sommertøj? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






4 kommentarer:

  1. Lækre sager du har fundet! På Asos er der altid så mange fristelser ;-)
    - Det lyder rigtig sjovt med en tur på vandski - det har jeg aldrig selv prøvet. Held og lykke med din fysik-eksamen - håber, det går rigtig godt! :-)

    Knus Sine - www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
  2. Super fine sager! Er vild med elefant-playsuitet:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!