13. juni 2015

Lad os teste ... DIY Selvbruner

 Hej skønne mennesker! 
Jeg var oppe i historie i onsdags, og hold op hvor var det mærkeligt -censor sad og så meget mistroisk ud under mig og min venindes fremlæggelse, og da vi efterfølgende svarede på deres spørgsmål, virkede hun nærmest skuffet over vores svar. Vi forberedte os derfor på et stort 4-tal. Men så fik vi sgu topkarakter. Jeg er stadig lidt forvirret over det, og kan slet ikke fatte det stadigvæk. 

Men i dag starter vi en ny serie her på ASOI. Den kaldes foreløbig ''Lad os teste ...'', og gør ud på noget så simpelt som at teste de lidt mere mystiske DIYs, jeg indimellem støder på inde på pinterest. Det kommer sandsynligvis ikke til at forekomme særligt ofte, da der jo er mange som laver den slags indlæg, og det er jo derfor nok lidt kedeligt ... men ja ... jeg overbeviste mig selv om, at det var en god idé. Hvad synes I? 
Lige nu sidder jeg udenfor med min computer, og skriver dette indlæg, og da vejret er fantastisk, tænkte jeg at det første vi kunne teste skulle være denne DIY selvbruner, for det ser vist endelig ud til, at vi kan hoppe i vores sommertøj snart. 



Okay så opskriften på selve selvbruneren (som jeg har hugget fra Pinterest) er: 

Bland lidt kakao med din yndlings creme. Smør det på, og du skulle gerne blive brunere. 

Så det prøvede jeg altså. Og her kan du se resultatet: 


Det gik sådan set meget godt omkring mit knæ (hvor jeg kun har smurt den på det højre ben), hvor det sådan set blev meget pænt. Den tager lidt tid at smøre ud, og visse steder er det helt umuligt -som man jo tydeligt kan se på billede 2. Man kan selvfølgelig bare vaske det af, men det er sgu bare lidt besværligt når det meste af 'selvbruneren' nærmest klumper. Så alt i alt kan vi konkluderer at det bare ikke fungerer langt hen af vejen, og det er derfor nemmere at anskaffe sig en 'rigtig' selvbruner i stedet for at sidde og forsøge at smøre det her ud. 

Hvad synes I om idéen til serien? Den eksisterer jo kun så længe I synes (: 
Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin!








6 kommentarer:

  1. Synes det er en super idé og har også i lang tid overvejet noget lignende på min blog :))

    SvarSlet
  2. Det er en super idé! Jeg er netop begyndt at holde øje med din blog, og jeg synes faktisk du kommer med mange original indlæg. Det er et dejligt sted, og jeg nyder at læse med :)

    - Sara // www.sara-siger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Der reddede du lige min dag -tusind tak (:

      Slet
  3. Super god (og nyttig) idé, bliv endelig ved med det!
    -og btw, du gør det sku' godt her på bloggen <3

    - juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhrr, tusind tak Julie! -Og i lige måde <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!