1. august 2015

Juli Favoritter + Playliste l 2015

1: Bikini -overdel/underdel  l   2: 'Daisy Dream' af Marc Jabobs   l   3: Ingefær/citron saftevand (købt i Kvickley)

Hej skønne mennesker! 
Puha så er vi allerede i august. Tiden går bare så stærkt, men heldigvis ser det ud til at blive en spændende måned for mig: Jeg skal starte på gymnasiet, skal til stævne snart og så har jeg faktisk lige fået et arbejde, hvilket jeg glæder mig super meget til at starte med. 

Det lykkes mig faktisk at finde en ny bikini på kun 20 minutter, hvilket jeg synes er ret imponerende. Den jeg fik med hjem er efter min mening rigtig fin, og skiller sig også en smule ud. Jeg håber, at I kan forestille jer hvordan den ser ud på, for jeg synes ikke rigtig den ser så fancy ud når den bare ligger der, men jeg er i hvert fald super glad for den. 
Da jeg var på Mallorca købte jeg Marc Jacobs' parfume 'Daisy Dream', som helt klart er min nye yndlingsparfume. Den dufter skønt af blomster, men uden at den bliver kvalmende sød, som jeg synes langt de fleste parfumer er. Det er en let duft, hvilket jeg er vild med, da jeg hader tunge, kvalme parfumer man kan lugte på hundrede meters afstand. Flasken er desuden også lidt pænere end alle de andre fra Marc Jabocs, som efter min mening ser temmelig latterlige ud, men denne er mere enkel, hvilket også er et plus. 
Og sidst men ikke mindst, har jeg taget denne skønne ingefær-citron saftevand med. Jeg er normalt ikke den store saftevandsdrikker, men denne her er skøn. Jeg skal dog lige advare om, at den bestemt ikke er for alle (både min mor og lillebror fik kvababelse af den), men jeg er helt vild med den. 

I juli lyttede jeg desuden til: 


  1. Melanie Martinez - Pity Party 
  2. Halsey - New Americana 
  3. Ella Eyre - We Don't Have To Take Our Clothes Off 
  4. Lana Del Rey - I Can Fly
  5. Marina and the Diamonds - Boyfriend (Justin Bieber Cover)


Hvad har du elsket i juli? Har du nogen spændende planer for august? Hvad synes du om mine favoritter? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






8 kommentarer:

  1. Wow - den bikini er bare sindssygt flot! Jeg har gået og ledt lidt efter en ny bikini her i sommerferien, fordi underdelen på min nuværende sidder alt for løst, men jeg har simpelthen ikke kunnet finde en ny bikini, som sad godt :/

    Jeg har ikke rigtigt nogle juli-favoritter, men jeg har været meget glad for min Crossed Ring fra Pernille Corydon - den passer bare til næsten alting!

    Jeg har ikke rigtig nogle planer for august, udover at jeg skal starte i 9. klasse aka. det sidste år i folkeskolen (tiden går virkelig alt for hurtigt..), og så skal jeg sikkert også ind og se den nye Pitch Perfect :)

    Held og lykke med at starte på gymnasiet og på det nye arbejde!

    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar, Mathilde! Held og lykke med 9. klasse (:

      Slet
  2. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    SvarSlet

  3. Cool look! Have a nice day :)

    I follow you!
    If you comment my post, I will comment your five posts!
    www.sandrakopko.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you -have a nice day too (:

      Slet
  4. Hvor er det bare en fin bikini!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak -er også rigtig glad for den!

      Slet
  5. Would you like to follow each other on GFC?

    vivianista.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!